Acera do swoich fitness trackerów postanowiła dołączyć pełnoprawny smartwatch. Producent zadbał by został on wyposażony w szeroki zakres czujników i oczywiście nie zapomniał o atrakcyjnym wzornictwie. Jakimi podzespołami oraz funkcjami zaskoczy nas Acer Leap Ware?

 

 

 

 

Wodoodporność

Producenci marki Acer zabiegają o uwagę wszystkich aktywnych użytkowników coraz większą ilością urządzeń. Początkowo marka ta słynęła tylko z dwóch modeli opasek fitnessowych, mianowicie Liquid Leap oraz Liquid Leap Acive. Jednak w niedalekiej przyszłości ma do nich dołączyć pełno metrażowy smartwatch Acer Leap Ware.

 

Jeżeli chodzi o wizualność to zdecydowanie może kojarzyć się z Pebble Time Round, zegarek ten został wyposażony w najlepszej jakości stal nierdzewną, wymienne paski w kolorach Navy Blue i Light Brown o wielkości 20 mm. Średnica wyświetlacza wynosi 42 mm (1,6’’). Szkło Corning Gorilla Glass SR+ chronione jest przez ekran, a wodoszczelność spełnia normę IPX7 dzięki czemu wytrzyma, każde zanurzenie w wodzie na głębokość 1 metra do 30 minut.

 

 

 

 

Trening

Jeżeli chodzi o wydajność smartwatcha Acer Leap Ware to zapewnia nam ją procesor MediaTek MT2523 wraz z bio-sensorem MT2511. Wewnętrzna część koperty wyposażona została w pulsometr, natomiast krawędź boczna w latarkę LED. Zegarek nie korzysta z systemu Android Wear czy Tizen, a wykorzystuje specjalnie dedykowaną aplikację Liquid Life za pomocą, której łączy się ze wszystkim urządzeniami elektronicznymi (Android, iOs).

 

Pojemność baterii stanowi tajemnicę, jednak producent zapewnia, że smartwatch jest wstanie pracować od 3 do 5 dni bez ładowania. Funkcja Leap Ware monituruje energię, stres i aktywność fizyczną, ekspozycję na światło UV, ustalanie celów treningowych, a dodatkowo otrzymywanie powiadomień o stopniu ich realizacji. Smartwatch Acer Leap Ware wyświetli również wiadomości i powiadomienia smartfona.

 

Świetnym rozwiązaniem jest pomysł na motywowanie wszystkich aktywnych posiadaczy zegarka. Każdy użytkownik Acer Leap Ware będzie mógł porównać swoje cele oraz na bieżąco śledzić ich realizację. Mało tego każdy z nich ma możliwość nawiązać między sobą bezpośrednią rywalizację. Każde podjęcie wyzwania będzie przekładać się na punkty w aplikacji.

 

 

 

 

Premiera tego lata

Sprzedaż smartwatcha w USA ma rozpocząć się już w lipcu, cena to 149 dol. Jeżeli chodzi o sklepu Europejskie to pojawi się on dopiero w 3 kwartale 2017 roku, a został on wyceniony na 139 euro, czyli około 600zł.

fot:www.purepc.pl